miercuri, 25 martie 2009

Un miercuri plictisit

Cafea şi pall mall albastru.



grimus - elephants
Asculta mai multe audio Muzica »

Înţeleg destul de uşor. În general vorbind. Nu prea am prejudecăţi şi încerc să dau o şansă în plus pentru a înţelege de câte ori am ocazia. Pula mea, nu m-am născut perfect şi să fiu al naibii dacă cer cuiva să fie. Înţeleg pe cei în vârstă că le e greu să înveţe să apese pe butoane la ceea ce pentru mine e un banal meniu nokia, pentru că înţeleg: şi mie îmi va fi greu să comunic prin telekinezie la 80 de ani când asta va fi noua modă.

În schimb nu pot să înţeleg cum pula mea se poate aştepta cineva ca după ce mi-a explicat în 2 propoziţii cu subiect şi predicat ce vrea de la mine (mail, nici măcar telefon), eu să citesc în biţi (cum citeşte ratatu ala de la otv în numere, brânză sau mai stiu eu ce căcat) ce vrea cu adevărat de fapt? Hai frate să comentam că suntem buni. Aşa că fraiere, dacă iţi trebuie logo şi habar nu ai ce vrei, eşti constipat şi nu-ţi ies cuvintele din gură, nici măcar nu ştii exact care e numele ce trebuie să apară în logo şi mai ai tupeu să răspunzi cu "ce logo e asta? l-aţi facut in paint?", calmează-te, bagă ceva în plămâni să-ţi răcoreşti mintea şi deschide un word. Scrie acolo ce vrei, baga un font şi colorează-l #0000FF, fă printscrin şi gata. Nu mă fute pe mine la cap.

E ciudat afară. Acum o oră ningea, bătea vântul, cerul era aproape negru şi abia umblai pe stradă, acum e soare. Încă bate vântu`...

Niciun comentariu: