vineri, 20 martie 2009

Leapşa

De la R.R

1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea să-l schimbi niciodată la tine?
Puterea de înţelegere. (sunt un fel de super erou)

2. Primul film care îţi vine în minte acum?
Transformers.

3. Ce ai desenat ultima oară (pe hartie, nu în paint)?
Schiţe de logo-uri, habar n-am care a fost ultimul...

4. De câte ori ai spus “te urăsc” până acum?
N-am spus nimănui în faţă cuvintele alea.

5. Cu ce personaj din literatură te identifici?
Greuceanu. V-am spus ca sunt un fel de super erou :D

6. Cât de bine te înţelegi cu tine?
Binişor. Câteodată mă enervez dar dupa ce mă înjur îmi trece.

7. Daca ar fi sa scrii o carte… ce titlu ar avea?
Hmm.. culmea e că am început aşa ceva şi nu are titlu încă.

8. Descrie în trei cuvinte o persoană pe care încă nu ai cunoscut-o.
copite coarne coadă

9. Continuă propoziţia:
Azi, încă adormit(ă), m-am trezit visând la… bubu :D


Bun. Acum, dau mai departe la: 99 red balloons, marius, gabi, emili. Comentaţi aici când v-aţi lepşuit :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

...eu sunt mai tare....ca sabia lui Zorro....

Anonim spunea...

Greuceanu ... hmmm ... tre sa ma reapuc de citit, Greuceanu.

emili spunea...

deci: 1. Zambetul si pozitivitatea
2. 300 "This Is SPARTA!!!"
3. ehh.. a anime face :P
4. pff... nu le mai numar :S
5. greu... ar trebui sa creez eu unu. nu gasesc nici unul relevant :)
6. Excelent(not). Ignoranta si Self-Indulgence.
7. hmm.. this calls for brainstorming - oricum ar fi ceva gen Narnia, Pirates of the Carrebien.
8. caracter, umor alb, maturitate
9. la... vantul care iti loveste fata cand conduci o motoreta :P

Pt. Adi: cred ca asta e genul de raspuns pe care il vroiai.. daca nu, sorry :P - this was fun. miss you 2. say hi to 'bubu' :))