joi, 12 februarie 2009

Curăţenie de primăvară



State of Mind - Sun King
Asculta mai multe audio Muzica »

Zilele astea m-am gândit destul de mult la ordine şi disciplină. În toate.

Ar trebui să mă las de fumat, nu face bine nici la sănătate nici la buget. Am calculat aşa: un pachet în medie pe zi. În serile cu prietenii la suc/bere poate însemna chiar un pachet în plus, dar sunt zile când nu fumez mai deloc aşa că media e acolo. 30 de zile înmulţit cu 6 lei un pachet (la mine atat e) înseamnă 180 lei. 180 lei. Partea nasoală e că trebuie să schimb subtitlul blogului. Glumesc.

Apoi trezitul la timp dimineaţa. Nu e problemă daca întârziu până în 20 - 30 de minute la birou dimineaţa, problema mea e că de multe ori ajung să iau taxiul, ceea ce înseamnă înca 7 lei aruncaţi degeaba. 7 lei înmulţit cu 10 zile (poate chiar mai mult) vine 70 de lei, deşi tind să cred că cheltui mai mult pe prostia asta a mea.

Rate. Pe cuvântul meu că în afară de rată la apartament şi eventual maşina nu mai fac rate la nimic. Deocamdată trag de curea (nu, nu la ţigări şi taxi ma refer deşi mănâncă destul şi alea) şi încerc să scap cât mai repede de ele.

Renunţ la abonament, rămân pe cartela. M-ar interesa un abonament de date pentru blackberry, trebuie să mă mai interesez.

În altă ordine de idei, am planuri pentru un mic proiect online. Ultimele luni mi-au fost de folos să zic aşa în ceea ce priveşte lumea online. După o mică discuţie cu zoso (mulţumesc pentru răbdare şi sfaturi) şi câteva zile de deschis ochii la nevoile şi lipsurile online din oraşul unde locuiesc, am început să pun pe foaie mai mult decât idei. Posibilităţi. Şi cum zice nea` Novac, că foarte bine zice.

Citeam ieri în drum spre casă din ideile de aici.

Everybody has their own private Mount Everest they were put on this earth to climb. Frumos.

Îmi caut muntele.

Niciun comentariu: