luni, 14 iulie 2008

ganduri de luni dimineata ...


... cand nici iarba nu creste, dar pe strada noastra se lucreaza intens la reasfaltare. Cel putin galagia de saptamana trecuta (cand au spart tot ce era asfalt) s-a terminat si acum aud muzica din casti.

Zilele astea m-am tot gandit si razgandit in legatura cu un mic proiect, dar n-am avut cum sa materializez mare lucru pentru ca nu am monitor acasa (s-a ars) si abia azi, maine, il comand pe cel nou. In schimb am gasit doi studenti foarte ambitiosi, pe care ii voi ajuta cu website-ul si un pic de branding. Mi-a placut sa-i vad entuziasmati si totodata foarte capabili in ceea ce vor sa faca.

Eu.. tai frunza la caini... am o idee destul de buna, destul de mare, si habar n-am de unde sa incep...

2 comentarii:

emili spunea...

Incepe cu inceputul. Se zice ca doar inceputul e mai greu.. pe urma iti formezi tu o idee cu privire la lucrurile prioritare si cele care mai pot astepta. Have fun!

andrea bubu spunea...

ala e piciorul meu :D.. ce vedeta sunt :P :))