miercuri, 2 septembrie 2009

Frânturi de toamnă


Lake of Tears - Forever autumn
Asculta mai multe audio Diverse

În fiecare toamnă:

mănânc castane prajite, bătrânelul de la colţul cetăţii nu întârzie.
mi se face dor de facultate, de dimineţile reci urcând scări.
merg la Camping la restaurant să beau must şi să mănânc struguri.
trec cel puţin o dată pe săptămână pe bulevardul cetăţii.
ador mirosul de dulceaţă făcută de mama.
îmi place cum mă trec friguri când intru în casă, la cădură.
trag cu pofta aer în piept când simt miros de frunze uscate.
bostan la cuptor, mmmmmm...
îmi aduc aminte de primele zile de şcoală.

apoi seara stau pe balcon, zgribulit, privind la primul fulg de nea si fredonând piesa de mai sus, cu ţigara tremurând printre degete, ma gândesc că de fiecare dată...

mi-e dor de vară...

Niciun comentariu: