miercuri, 29 aprilie 2009

E nasol să te loveşti la cap

Pe bune. Mă ridic de pe scaun sau din pat şi durează 4-5 secunde să treacă ameţeala. Am fost la medic azi, m-a pus să închid ochii şi să stau într-un picior (hehe, vroiam să provoc la o mimă da` n-am reuşit) şi era să parchez lângă cântarul pentru copii.

Aşa că am fost cuminte, i-am urmărit degetul cu privirea (nu s-a scobit în nas, scârboşilor) (nici în fund) mă făceam că ascult ce zice în timp ce completa biletul de trimitere la neurologie (hei, era un tapet beton cu tom si jerry şi încercam să urmăresc povestea de pe perete) pe motiv de stare după TCC (traumatismcraniocerebral sau aşa ceva, pe bune tapetu` ăla m-a captivat) şi, normal, am întârziat la neurologie. Sper să nu repet şi mâine partea cu întârziatu`.

"momma put my guns in the groud.. I can't shoot them anymore..."

heh.. so I'm mentally challenged right now XD

2 comentarii:

R.R spunea...

uofff ... imi pare rau si sa te faci bine cat mai repede. SINCER.

Unknown spunea...

:) multumesc. o sa treaca pana la urma, daca nu mai dau un cap la usa poate-mi revin asa :D