miercuri, 3 decembrie 2008

fiecare sut in fund e un pas inainte

toti am patit dintr-astea. unii au ramas tot asa, altii si-au pus intrebari si au invatat ceva.

pall mall albastru, cafea, sters praf de pe blog.



Fort Minor - Cigarettes
Asculta mai multe audio Muzica »

ne-am mutat la birou nou, am asteptat mult treaba asta. dozat, asteptam pentru ca vroiam o schimbare si pentru altele care tin de colegi si de locul de munca in general. partea proasta e ca in tot entuziasmul meu am fost distrat si am gresit unde nu era loc de greseala.

deci: mers acasa, umplut cada cu apa, meditat putin, apoi WoW pana ma tin ochii si in final somn.

it's just like a cigarette, it's something that i do..

p.s. problema 2 de rezolvat: obisnuit trezit la 7, ajuns pe 8 la birou.

Un comentariu:

Anonim spunea...

misto melodia