luni, 22 septembrie 2008

intarziat



Fort Minor - Right Now
Asculta mai multe audio Muzica »

`neatza. ii vad pe zoso si cabral (or fi mai multi, eu pe ei i-am observat) ca folosesc muzica pentru post-uri :) pe sistemu` "da-i play inainte sa citesti". imi place, in sfarsit folosesc si eu ceva ce vad si la altii, fara sa copiez (nu ca as copia..)

mie imi place chestia asta cu muzica, da putina perspectiva textului si il apropie cititoru` de ceea ce simti tu cand scrii amalgamu` de litere, virgule, all the crap. eu incepusem sa scriu un "roman" prin facultate, si am folosit chestia asta. printre randuri puneam din cand in cand numele piesei care ma inspirase pentru bucata aceea de text. haha, am un fost coleg care si acum ma roaga sa scriu mai departe..

anywho.. fort minor - right now, ascultat intr-o dimineata de toamna, rece, mi se pare ca se potriveste la fix. enjoy.

Niciun comentariu: